Det var ikke det jeg mente vertfall. Jeg tenkte nå at jeg skulle skrive bare litt sånn at hun viste at resultater var på vei vertfall. Var travelt opptatt akkurat da, men svarte kort slik at jeg vertfall hadde sagt noe og ikke glemte å svare senere, noe jeg har tendenser til gjøre. Jeg var som sagt sliten etter en lag dag, så jeg klarte akkurat og få lagt ut litt bilder og slik på facebooksiden til mitt oppdrett og tenkte at det fikk holde foreløpig, men det er liksom ikke så mange andre som skriver her inne heller. Ikke av de som var på utstillingen vertfall.
Jeg var litt skuffa fordi jeg klarte ikke vinne violettklassen, men hannen fra mitt oppdrett fikk beste hann vertfall, så skal ikke klage over det. Alle jeg hadde med meg som kunne få cert fikk cert, og det i seg selv er jo veldig bra.
Dagens høydepunkt for både meg og min lillesøster var da hun vant den hvite klassen med det ene dyret sitt som hun stilte. Jeg hadde dyr der selv, men unte henne all den gleden hun viste så sterkt da hun oppdaga at hun faktisk vant klassen! Det var en fantastisk opplevelse da det var en klasse med mange fine dyr

Det som var verst med hele dagen var egentlig når jeg tok opp det ene etter det andre svære dyret fra Nina sin kasse. Nina hadde vært så snill å sende med dyr, og disse stelte jeg for henne. Var jo litt surt og sitte der og gjøre en bra stellejobb på et fantastisk flott dyr som stiller i klasse til et av mine dyr. Måtte jo likevel gjøre en bra stellejobb selv om jeg viste at det kom til å ta mitt dyr i poeng/plassering. Likevel var det jo fantastisk å få lov til å se så flotte dyr!
There you have it!