Medlemskap-Hvordan

Har du synspunkter om foreningen? Er det noe du ville ha endret på?
Del dine synspunkter med andre medlemmer og styret!
Post Reply
Gine
Moderator
Moderator

Medlemskap-Hvordan

Post by Gine »

Jeg skal betale medlemskap for 2015 men jeg må virkelig lete meg fram til hvordan jeg blir medlem. Har ennå ikke funnet det ut. Dette burde komme mye tydeligere frem på nettsiden. Ønsker vi medlemer bør det jo vær lett for dem å melde seg inn.
Gine-Beathe Hegg.
Imagine's Chinchillaoppdrett.

En gang chinchilla, alltid chinchilla<3
lillesusi
Moderator
Moderator

Re: Medlemskap-Hvordan

Post by lillesusi »

Jeg skjønner ikke problemet.

http://chinchilla.no/bli-medlem/
Susann
Lasperanza Chinchilla
http://www.lasperanzachinchilla.com
Gine
Moderator
Moderator

Post by Gine »

Jeg bruker ipad og da kommer det ikke opp! Nå er det jo slik at ipad og telefoner blir mer brukt enn data... Noe å tenke på! Mener også at det bør stå på framsiden av hjemmesiden "bli medlem" så man slipper å gå inn andre steder før man finner fram. Jeg måtte søke for å finne det på hjemmesiden.
Gine-Beathe Hegg.

Agnete
Registrert oppdretter
Registrert oppdretter

Post by Agnete »

Her må jeg si meg enig med Gine!
I tillegg burde det som loves i medlemskapet snart fikses på hjemmesiden. Det tar tid, og jeg forstår at folk har det travelt, men da kan det heller ikke loves ut i medlemskapet. Medlemmene vil ha det de betaler for, så dette burde absolutt ordnes, eller endres under punktene som beskriver hva man får som medlem.
Agnete Leiseth
v/Birkeli's Chinchilla

* Fikk min første chinchilla den 17. februar 2009
* Medlem i NFFSCN
* Styremedlem i NFFSCN
* Registert oppdretter siden 2015

Kjersti
Registrert oppdretter
Registrert oppdretter

Post by Kjersti »

Beklager så mye at menyen på chinchilla.no ikke har fungert særlig bra på iPad! Det er nå fikset.

Den gamle siden vår sluttet plutselig å fungere etter en serveroppdatering, og det var ikke mulig å få CMS-et til å fungere igjen. I hui og hast fikk jeg satt opp en ny side slik chinchilla.no ser ut nå, og jeg har dessverre ikke lagt særlig mye arbeid i den etter det. Jeg har ikke hatt tid, og det beklager jeg. Det er selvfølgelig ekstremt viktig at det er lett for folk å bli medlemmer, og nå har det som sagt blitt ordnet slik at det er like lett på iPad som på pc. Innholdet fra den gamle siden er mulig å fiske frem fra den gamle databasen, men hver artikkel må kopieres over manuelt og jeg har rett og slett ikke kommet lengre enn at det aller viktigste er på plass. Et system for innlogging og eget medlemsområde er mulig å lage på det nye systemet, men det vil ta tid å ordne hvis vi i det hele tatt skal ha det mer. Personlig har jeg alltid ment at alt av artikler bør ligge åpent for alle og enhver, men det er det sikkert delte meninger om. Inntil videre har jeg fjernet punktet om "tilgang til medlemsområde på chinchilla.no" fra listen over medlemsfordeler, så kan vi eventuelt legge det til igjen når vi tilbyr det igjen.

Hvis noen har tid og evner og ønsker å forbedre chinchilla.no på en eller annen måte, skal de være hjertelig velkomne til å få hjelpe til. Bare ta kontakt! :)
Kjersti H.
Capella Chinchilla
http://capellachinchilla.com
Registrert oppdretter siden 2003 | Chinchillaeier siden 1996 | Medlem av NFFSCN og MCBA
Kasserer, oppdretteransvarlig og webansvarlig i NFFSCN | Vinner av Årets Utstiller 2010, Årets Oppdretter 2010, Årets Chinchilla 2010 og Årets Norskfødte Chinchilla 2010

Gine
Moderator
Moderator

Post by Gine »

Takk for et godt svar Kjersti :D Bruker bare pad nå fortiden og forsto fint lite av at jeg ikke fant fram :lol: Flott at du har tatt deg tid til å fikse dette :D
Gine-Beathe Hegg.

lillesusi
Moderator
Moderator

Post by lillesusi »

Det forklarer jo. Er liksom enkelt å finne på PC, så jeg skjønte ikke hvorfor du ikke fant :P
Godt det er fiksa da :) Fikk også innmeldingen din Gine :)
Susann
Lasperanza Chinchilla
http://www.lasperanzachinchilla.com
Gine
Moderator
Moderator

Post by Gine »

Flott :D Gleder meg på medlemsblad igjen 8)
Gine-Beathe Hegg.

Post Reply