Endring av stedsnavn på utstillingsforum

Savner dere noen funksjoner i forum eller vår hjemmeside? Legg inn ønsker her.
Post Reply
lillesusi
Moderator
Moderator

Endring av stedsnavn på utstillingsforum

Post by lillesusi »

Jeg fikk et tips fra en person,og syns egentlig dette var en god ide. Siden den vanlige utstillingen ikke holdes i nærheten av Oslo og vi ikke har noen i lillehammer, bergen eller Trondheim lengre så syns jeg at vi skal sette navnene til det som står som undertekst. Altså Østlandet, Vestlandet, Midt-Norge og hva vi gjør med den det står lillehammer på kan jo kanskje bli endret til nord-Norge eller noe. Siden Lillehammer egentlig kommer under østlandet
Susann
Lasperanza Chinchilla
http://www.lasperanzachinchilla.com
Registrert oppdretter
Registrert oppdretter

Re: Endring av stedsnavn på utstillingsforum

Post by Kjersti »

Enig i det! Om det ikke er noen protester på det, kan jeg gjerne endre det snarest :)
Kjersti H.
Capella Chinchilla
http://capellachinchilla.com
Registrert oppdretter siden 2003 | Chinchillaeier siden 1996 | Medlem av NFFSCN og MCBA
Kasserer, oppdretteransvarlig og webansvarlig i NFFSCN | Vinner av Årets Utstiller 2010, Årets Oppdretter 2010, Årets Chinchilla 2010 og Årets Norskfødte Chinchilla 2010

Cecilia
VIP!
VIP!

Post by Cecilia »

Flott du tokk det opp så fort :) Tenkte ikke på denne siden.. Jeg synes selvfølgelig det er en god idè.
Nord - Norge må vi nesten kanskje ha ja. Blir vell utstilling i Trondheim etterhvert, og kanskje i Tromsø å? ;)
Mvh
Cecilia Nymark Jacobsen
v/ Ibenholt Chinchillaoppdrett
Nestleder i NFFSCN
Dommeraspirant i NFFSCN
Oppdretter siden 2005 og Chinchillaeier siden 2004

Kjersti
Registrert oppdretter
Registrert oppdretter

Post by Kjersti »

cecilia wrote:Nord - Norge må vi nesten kanskje ha ja. Blir vell utstilling i Trondheim etterhvert, og kanskje i Tromsø å? ;)
Trondheim i Nord-Norge? :P

Nå har jeg ordnet det slik at Lillehammer og Oslo har blitt slått sammen til Østlandet, siden vi ikke har hatt utstilling i Oslo siden 2005. Vestlandet, Trøndelag og Nord-Norge har også egne forum, så da mangler vel egentlig bare Sørlandet. Siden det ikke har vært snakk om noen utstillinger der ennå, får vi heller sette opp et forum for det når det måtte bli et tema.

Jeg har også slått sammen en del andre forum, og endret på noen forumnavn og slikt. Oppdaget en del skrivefeil som jeg ikke kan forstå hvorfor jeg ikke har lagt merke til før. Blant annet var chinchilla skrevet med stor forbokstav midt inni hver setning, som om det var et egennavn. Håper de av dere som legger merke til endringene synes det har blitt litt ryddigere nå :)
Kjersti H.
Capella Chinchilla
http://capellachinchilla.com
Registrert oppdretter siden 2003 | Chinchillaeier siden 1996 | Medlem av NFFSCN og MCBA
Kasserer, oppdretteransvarlig og webansvarlig i NFFSCN | Vinner av Årets Utstiller 2010, Årets Oppdretter 2010, Årets Chinchilla 2010 og Årets Norskfødte Chinchilla 2010

Cecilia
VIP!
VIP!

Post by Cecilia »

Haha jeg så det etterpå nå jeg leste hva forumene het før. Når jeg tenker nord Norge er det alt som er nord i Norge. Altså deler Norge i fire Nord, sør, øst og vest;) men det blir jo kanskje feil når Norge er så langt! :P
Må innrømme jeg heller ikke har sett skrive feilene! Men ble kjempe bra nå Kjersti! Tommel opp :wink:
Mvh
Cecilia Nymark Jacobsen
v/ Ibenholt Chinchillaoppdrett
Nestleder i NFFSCN
Dommeraspirant i NFFSCN
Oppdretter siden 2005 og Chinchillaeier siden 2004

lillesusi
Moderator
Moderator

Post by lillesusi »

Ja det ble kjempe bra =)